GRATIS LIEFERUNG - OHNE MINDESTBESTELLWERT - SICHER BEZAHLEN - GROSSE AUSWAHL - KLEINE PREISE Brauchst Du Hilfe?

Celebrity Endorsement

The Key Success Factors of Brand Endorsers
von Michael Strunck - Verkauft von Dodax EU
Zustand: Neu
€ 49,00
inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG
Michael Strunck Celebrity Endorsement
Michael Strunck - Celebrity Endorsement

Dir gefällt dieses Produkt? Sag's weiter!

€ 49,00 inkl. USt.
Nur noch 1 Stück verfügbar Nur noch 1 Stück verfügbar
Lieferung: zwischen 2021-02-04 und 2021-02-08
Verkauf & Versand: Dodax EU

Beschreibung

This research study examines the effect of celebrity endorsement on attitudes towards the advertisement, the product, purchase intentions and recommendation likelihood. In order to test it, two different endorsers have been chosen for this study, namely a well-known celebrity expert and a fictitious non- celebrity expert. The aim is to identify which characteristics are important for an effective brand endorsement. Additionally, differences between endorser types are examined. The sample used for this study contains mainly students from the Netherlands, Germany and Ecuador. Furthermore, high involvement products are used to test the impact of brand endorsement, namely two types of automobiles (luxury model versus standard model). The results of the research validate the existing models about endorser characteristics (Source Attractiveness Model, Source Credibility Model and Match-Up Hypothesis) and identify which of these elements function as key factors for successful endorsements.

Mitwirkende

Autor Michael Strunck

Produktdetails

DUIN VVV4V3EE80U

GTIN 9783844301175

Sprache Englisch

Seitenanzahl 88

Produkttyp Taschenbuch

Größe 220 x 150 x 5  mm

Produktgewicht 134 g

€ 49,00
Wir nutzen Cookies auf unserer Website, um deinen Besuch effizienter zu gestalten und dir mehr Benutzerfreundlichkeit bieten zu können. Klicke daher bitte auf "Cookies akzeptieren"! Nähere Informationen findest du in unserer Datenschutzerklärung.