Pliable Versatile Customizable

von Zeca, Ecaterina-Daniela
Zustand: Neu
€ 39,90
inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG
Zeca, Ecaterina-Daniela Pliable Versatile Customizable
Zeca, Ecaterina-Daniela - Pliable Versatile Customizable

Dir gefällt dieses Produkt? Sag's weiter!

€ 39,90 inkl. USt.
Nur noch 1 Stück verfügbar Nur noch 1 Stück verfügbar Mehr als 10 Stück verfügbar
Lieferung: zwischen Donnerstag, 14. Juli 2022 und Montag, 18. Juli 2022
Verkauf & Versand: Dodax

Beschreibung

All fields of our life are redesigned. Due to SM, AI, IoT and velocity of transmission and expansion of the information are hastening both job creation and their destroy. Major changes occurring in the world are redefining the metrics of excellence for higher education and the pace of scientific and technological development, all the while, continues unabated. Can do the academic world keep up with these changes? Can the academic world be changed inside of it so to overtake job market? The Higher Education must be ready to equip students with proper theoretic and practice skills, knowing in real time all about market request. "All people pursue one goal: success or happiness. The only way to really be successful is to express yourself for the benefit of society. First of all, choose a well defined, clear and practical ideal - a goal, an objective. Second, you get the means to reach your goal-wisdom, money, materials, and methods. In the third place you adapt your means for the chosen purpose." Aristotle, 384-322 i.Hr, Greek philosopher "Begin at the beginning, the king said gravely, and go till you come to the end." Lewis Carroll, Alice s Adventures in Wonderland

Mitwirkende

Autor:
Zeca, Ecaterina-Daniela
Kumar, Pradeep
Nasar, Heba

Weitere Informationen

Biografie:
Editor y autor: El Dr. DE Zeca es licenciado en Economía e Ingeniería, Periféricos Informáticos; tiene el grado de Doctor en Economía y estudios postdoctorales en Bioeconomía y Desarrollo Sostenible y Marketing. Su actividad se desarrolla en el ámbito del análisis fundamental y la investigación aplicada en marketing-gestión.
Sprache:
Englisch
Seitenanzahl:
84
Medientyp:
Taschenbuch
Verlag:
LAP Lambert Academic Publishing

Stammdaten

Produkttyp:
Taschenbuch
Veröffentlichungsdatum:
29. Januar 2019
Verpackungsabmessungen:
0.22 x 0.15 x 0.005 m; 0.172 kg
GTIN:
09786139447497
DUIN:
R4FFLBFO848
€ 39,90
Wir nutzen Cookies auf unserer Website, um deinen Besuch effizienter zu gestalten und dir mehr Benutzerfreundlichkeit bieten zu können. Klicke daher bitte auf "Cookies akzeptieren"! Nähere Informationen findest du in unserer Datenschutzerklärung.