Consumerism on coffee cafe culture

von Das, Sunanda
Zustand: Neu
€ 43,90
inklusive MwSt. - GRATIS LIEFERUNG
Das, Sunanda Consumerism on coffee cafe culture
Das, Sunanda - Consumerism on coffee cafe culture

Dir gefällt dieses Produkt? Sag's weiter!

€ 43,90 inkl. USt.
Nur noch 1 Stück verfügbar Nur noch 1 Stück verfügbar Mehr als 10 Stück verfügbar
Lieferung: zwischen Mittwoch, 13. Juli 2022 und Freitag, 15. Juli 2022
Verkauf & Versand: Dodax

Beschreibung

Coffee culture is the set of civilizations and social deeds that border the ingesting of coffee, chiefly as a social emollient. The period also denotes to the social dispersal and acceptance of coffee as an extensively expended intoxicating. In the late 20th century, espresso converted an progressively central beverage causal to coffee culture, predominantly in the Western world and additional urbanized midpoints around the globe.

Mitwirkende

Autor:
Das, Sunanda

Weitere Informationen

Biografie:
Sunanda Das has done M.A in Sociology from University of North Bengal.M.PHIL from Indira Gandhi National Open University, HQ, New Delhi. Currently pursuing PHD from TATA INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES, MUMBAI, INDIA. With around twelve publications, she has presented her research papers in several national and international seminars and conferences.
Sprache:
Englisch
Seitenanzahl:
84
Medientyp:
Taschenbuch
Verlag:
LAP Lambert Academic Publishing

Stammdaten

Produkttyp:
Taschenbuch
Veröffentlichungsdatum:
8. April 2022
Verpackungsabmessungen:
0.22 x 0.15 x 0.005 m; 0.172 kg
GTIN:
09786139472888
DUIN:
TOMMKF79L52
€ 43,90
Wir nutzen Cookies auf unserer Website, um deinen Besuch effizienter zu gestalten und dir mehr Benutzerfreundlichkeit bieten zu können. Klicke daher bitte auf "Cookies akzeptieren"! Nähere Informationen findest du in unserer Datenschutzerklärung.